SZARACZEK - NOWY NAROŻNIK

13:06 Marta 75 Comments Category : , , , , , , , , , , , , , ,


 Popularność posta o przemeblowaniu w pokoju Alana  przeszła moje najśmielsze oczekiwania!
Każdy komentarz czytam z wielkim podekscytowaniem!
Choć nie zawsze (z braku czasu) jestem w stanie na niego odpisać ;/
Dziękuję, że zaglądacie i dzielicie się ze mną swoimi opiniami  ;)

 


Wracając do tytułu posta...

Decyzja o wymianie narożnika została podjęta już na samym początku przeprowadzki, ale wiecie jak to jest, zawsze znalazło się coś ważniejszego do kupienia, siedzieć jakby co mieliśmy na czym, także ta sprawa mogła poczekać ;)


Urządzając mieszkanie od podstaw nauczyłam się jednego - NIE WSZYSTKO OD RAZU (zwłaszcza jeśli chodzi o zakup jakiś większych gabarytowo rzeczy typu meble)


Po pierwsze wiążą się z tym wydatki (często niemałe), dlatego rozłożenie ich w czasie, to najlepsza metoda, aby ich tak nie odczuć.

Poza tym każdy zakup można przemyśleć indywidualnie, bez pośpiechu, wtedy mamy czas, aby sprawdzić i porównać oferty różnych sklepów, ich ceny, wykonanie, a także opinie klientów itp., unikając w ten sposób podejmowania błędnych decyzji.


Przejrzałam z moim M. wiele stron różnych sklepów meblowych i doszliśmy do wniosku, że najlepszą dla nas ofertę ma znany Wam pewnie salon - Agata Meble.


Najpierw dokonaliśmy selekcji wirtualnie i podjęliśmy pewne ułatwiające nam sprawę decyzje
mianowicie
- kupujemy narożnik - prosty, klasyczny, bez zaokrągleń, minimalistyczny, zgrabny i co najważniejsze SZARY (wstępny pomysł - MÓJ (i tylko MÓJ) - był na zakup kanapy w  kolorze bieli...ale spasowałam ;p) teraz wiem, że dobrze zrobiłam...
- musi posiadać funkcję spania (bez tego ani rusz, często gościmy rodzinę, znajomych, a na materacu gościć nie wypada ;P) +  pojemnik na pościel
- musi posiadać poduchy zarówno na krótszym jak i na dłuższym boku, poprzedni miał tylko na dłuższym i to było naszą udręką
- hmm cena..., rozsądna bez szaleństw ;)



Na początku wahaliśmy się między kilkoma modelami, ale do ostatecznego starcia doszło między

Pisa New


VS



Genewa

Wybór padł na -  PISA NEW  !!!

Przeważającym faktem było to, że ten model był dostępny od ręki, natomiast Genewę musielibyśmy kupić w ciemno, bo akurat salon nie miał jej w tym czasie na stanie, a ja mega nakręcona, że już niedługo brązowy narożnik zniknie mi z pola widzenia, nie chciałam czekać na jej sprowadzenie i ponowną wizytę w salonie czy też kupować czegoś "w worku" i tym razem bez dłuższego zastanowienia wzięliśmy Pisa New ;)


Bardzo duży plus za pojemny schowek na pościel i nie tylko ;) oraz za łatwość rozkładania (łapiemy za sznurek, ciągniemy i już - sam się rozkłada - taki bajer ;D), z brązowym poprzednikiem nie było tak łatwo.


Wymiary ma dość standardowe:
  • Szerokość240 cm
  • Głębokość181 cm
  • Wysokość86 cm
  • Powierzchnia spania140x200 cm 


Jeszcze tylko muszę mu pomalować nóżki na biało i będzie si ;P

 








Poprzedni wygląd salonu, w całej okazałości, można podejrzeć TUTAJ




 I na koniec małe porównanie PRZED / PO
 

Która wersja narożnika przypadła Wam bardziej do gustu: szary czy brąz ?
Ciekawa jestem bardzo Waszych opinii  ;)


Pozdrawiam cieplutko
Image and video hosting by TinyPic

RELATED POSTS

75 komentarze

  1. Zdecydowanie wersja szara, salon prezentuje się pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie szary! Jaśniej , prościej, naprawdę przemiana piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Szary narożnik idealnie pasuje do białych ścian. Ten brązowy był tam zupełnie nie na miejscu (chodzi mi o kolor). Sama też nauczyłam się nie kupować niczego pod wpływem chwili. Czas wszystko weryfikuje i dzięki temu kupujemy to, co faktycznie nam się podoba i jest funkcjonalne. Zastanawiałam się nawet w weekend nad sprzedażą naszych Ektorpów i zakupem rozkładanego narożnika. Również wybrałabym najprostszą wersję z możliwych. Marta, bosko mieszkacie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szary. Wszystko od razu lepiej "siedzi" (sic!).

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta, jak u Ciebie pieknie!!!
    To "after" bardzo mi się podoba, szary narożnik jest super i pieknie u Was wygląda!
    Słoneczne buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Super naroznik moze za 5 lat bede mogla wymienic moj na taki;) niestty jak na razie jest w zbyt dobrym stanie. Pokój zyskal zupelnie inny wymiar;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega zmiana...na korzyść... bardzo przemyślany i doskonały zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jestem zachwycona, jest po prostu bosko! Zbieram szczękę z podłogi :) dobry wybór! Uścisków moc

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny zakup kochana!!! Prezentuje się pięknie:)
    uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo i się bardzo cieszę że jesteś z niego zadowolona bo sama się do takiego przymierzam.

    A co do koloru to nie ma co porównywać. Szary wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I dobrze, że wybraliście akurat ten narożnik, bo jest zdecydowanie ładniejszy niż ten drugi :))
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wierzę, kupiłam IDENTYCZNĄ sofę w identycznym kolorze! Cóż mogę napisać... szara Pisa New wygląda fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisa New to jest TO ! ;P buźka

      Usuń
    2. Mam prośbę - sama przymierzam się do zakupu tego właśnie narożnika. Możesz napisać jaka to tkanina (jakiś symbol)? Wygląda rewelacyjnie:) Pozdrawiam!!!

      Usuń
  13. Piękny narożnik :)
    Ślicznie wygląda całość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szary szary szary:-) z białym nie było by tak efektownie. Pokój wygląda wspaniale.

    My też planujemy zmianę narożnika i 2 foteli ale na rzecz 3 i 2 osobowych kanap-rozmowy trwają;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze,że wybrałaś akurat ten jest naprawde bardzo zgraby i ladny :)) Ma to cos :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny wybor!ja tez pod koniec roku poruszalam temat problemu z wyborem kanapy na blogu
    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/2014/10/jesienne-klimaty-i-kanapowy-dylemat.html
    u mnie tez zwyciezyl pragmatyzm i obowiazkowa funkcja spania.
    Swoja droga musze pokazac efekt koncowy i mojego szaraka.
    Zdjecie nr1 Twojego salonu obledne,az zastanawialam sie czy to nie jest apartament via pinterest.Genialne wnetrze!!!!
    pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie szara wersja... Pięknie się prezentuje salon. Wszystkie wnętrza podziwiam codziennie. Zwlaszcza pokoj synia i kuchnie. Mieszkanko dopieszczone w każdym calu.
    Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szary! :) Sama jestem w trakcie poszukiwania narożnika, ale te co mi się podobają-nie mają funkcji spania... ehh, ale mam nadzieję, że w końcu trafię na swój model :) Twój jest bardzo ładny :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kanapa to świetny wybór, ale dodatki dobrane perfekcyjne tzn. jest tak nienachalnie, nie nazdbyt oczywiście i nieprzekombinowanie...pięknie. Ogromna klasa, Owacje na stojąco :D. Też planujemy kupno szarego narożnika, ale to się jeszcze zobaczy kiedy. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tak myślę, może te nóżki na czarno?

      Usuń
    2. czarny kusi, ale sama nie wiem... okaże się wkrótce ;) buziaki

      Usuń
    3. Ej tak dzisiaj właśnie myślałam, że może lepiej na czarno, ale widzę, że mnie Anicja uprzedziła :)

      Usuń
  20. Bardzo dobrze, że nie kupiłaś białej kanapy, zlewałaby się z resztą,a szary pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super narożnik! my teraz też przywieźliśmy nową kanapę i czeka na ogarnięcie! piękny obraz w tle.

    OdpowiedzUsuń
  22. Martuś, jest boska a pokój wygląda z nią rewelacyjnie :)).
    Mam takiego samego sukulenta w świeczniku-boksie :P

    Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi też się podoba po zmianach, zdecydowanie na plus. A jeszcze co mnie ciekawi to ten obraz obok sterty gazet. To jego stałe miejsce w domu? Chętnie bym go zobaczyła w całej okazałości

    OdpowiedzUsuń
  24. No szary! A co chcesz wrócić do brązu? ;-)
    Zgrane wszystko pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No way! ;P zostaję przy szarym ;) dzięki kochana ;)

      Usuń
  25. Super !!! Metamorfoza niezwykle udana. Podoba mi się i sam narożnik i stylizacja wokół niego. Gratulacje, tak nie wiele trzeba a taki super efekt można osiągnąć:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Salon dzięki temu narożnikowi na prawdę zyskał. Metamorfoza na prawdę udana :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szary i jeszcze raz szary. Salon przepiękny i ten stosik gazet, aż się sama do siebie uśmiechnęłam , bo posiadam podobny hihi.Zapraszam też do mnie http://thirdfloorno7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda świetnie, to był zdecydowanie dobry wybór!:))) I w ogólnie pięknie u Ciebie, bardzo podoba mi się Twój salon:) Pozdrawiam Cię ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo ogromna różnica na plus :)
    Narożnik jest piękny, też rozglądam się powoli za jakimś do spania...
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  30. U Ciebie na zdjęciu wygląda dużo lepiej niż na tym oryginalnym :)

    Tez uwielbiam szare sofy, jak będziemy się przeprowadzać to tez kupię szarą - choć nasza jest jeszcze dobra- mimo, że ma 10 lat i nie chce się jakoś zszargać :)

    Ja to bym chętnie Ci podebrała ta wazę + bo jest piękna......

    A.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem tu chyba setny raz, tak mi się podoba. Patrzę na nóżki - może czarne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie do końca nie wiem, myślałam o białych, przy jasnej podłodze nie rzucałyby się tak w oczy...ale czarny też kusi ;)

      Usuń
  32. Porzadny naroznik to podstawa, bo na nim spedza sie cale wieczory. Ja tez gluuugo szukalam swojego idealnego!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna zmiana i do tego szary kolor, który bardzo lubię. Dla mnie narożnik musi spełniać dokładnie takie same warunki, jak u Was. Musi być ładnie i praktycznie, tak jak w Twoim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super jest, chociaż troche twardy:) A jaki to numer z wzornika? ja planuje kupić tutaj:
    http://www.mebel-partner.pl/meble-pokojowe/tapicerowane/tapicerowane-narozniki/naroznik-passat-new-detail.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twardy? bo ja wiem, nie zapadam się w nim, ale twardy też nie jest ;) Z numerem wzornika będzie problem...nie wiem, bo go nie wybierałam, w sklepie już gotowy stał ten wzór i model i ten kupiliśmy ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  35. Super, rowniez poszukuję naroznika i mam pytanie czy ten nie jest zbyt twardy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, może robi takie wrażenie, dla nas idealny ;)

      Usuń
  36. A może na fakturze/paragonie jest informacja o tkaninie, wystarczy mi nazwa np.Dafne czy Savana.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. No jasne że szary! Fantastyczny model, też chcę taką! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Metamorfoza super! Jaki to jest dokładnie kolor materiału? Chodzi mi o symbol z wzornika.

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście, że szary lepszy, bez dwóch zdań! Ten brązowy zupełnie nie pasował i nie dziwię Ci się, że chciałaś go wymienić, teraz jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super ten szary!! Nie ma co, narożnik to najważniejszy mebel w salonie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Trafiłam tutaj dzisiaj dzięki fp Dom z pomysłem :) Jeszcze nie przejrzałam całego bloga, ale jedno muszę powiedzieć - mam już wybrany szary narożnik innej firmy...a teraz się zastanawiam, czy nie zmienić zdania ;) Na Twoich zdjęciach wygląda lepiej niż na tych z katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Narożnik szary wygląda super natomiast też go oglądaliśmy z mężem i nie kupiliśmy bo dla nas jest zbyt twardy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Tez go kupilam tylko jedno mnie dreczy.. Czy material obicia nie jest dla was zbyt szorstki? W salonie zupelnie nie zwrocilam na to uwagi a w domu do szalenstwa doprowadza mnie to jak "drapie". Chyba musze zainwestowac w kocyk;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nas nie jest, nawet nie zwróciłam na to uwagi ;)

      Usuń
  45. Stało się...dzisiaj zakupiłam ten sam narożnik. Pierwszy raz zobaczyłam go u Ciebie i mnie zachwycił. Długo szukałam, rozglądałam się po różnych sklepach. Ostatecznie wyszło na to, że wybrałam Pisa New w tych samych kolorach - u mnie nóżki pasują do podłogi :) Co do twardości to uważam, że dobrze, że taki jest. Ma sprężyny bonell dzieki, którym ( mam nadzieję...) nie wygniecie się tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że mogłam pomóc;) Korzystamy z niego od roku, nic się nie dzieje, możesz być spokojna ;) Na dzień dzisiejszy nie zamieniłabym go na żaden inny ;D

      Usuń
  46. skąd kanapa PISA NEW? Także poszukuję czegoś podobnego, a ta prześliczna, nie za ciemny, idealna :)!

    OdpowiedzUsuń
  47. Pamiętasz może dokładny kolor tkaniny sofy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem zainteresowana, jaka tkanina? Plisss, piekny i idealny naroznik!

      Usuń
  48. Zdecydowałam się na kupno podobnego cuda :) czekam tylko na jeden wolny dzień, kiedy to mój mężczyzna na spokojnie będzie mógł ułożyć nam nową podłogę i wtedy złożymy kanapę w całość, bo teraz leżakuje w trzech częściach :) patrzę na Twoje zdjęcia i już nie mogę się doczekać aż zacznę jej używać! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo proszę o informację czym czyścicie tapicerkę w szarym narożniku Psa New.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nie czyściłam jeszcze, przy małym i króliku często kładę kocyk, trochę uchronił przed plamami, ale nie do końca, będę musiała się rozejrzeć za jakimś specyfikiem. Jak znajdę, dam tu znać.

      Usuń
  50. Zdradzisz, gdzie nabyłaś ten super stolik :-)
    PS. mamy identyczny narożnik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolik zrobiony jest przez nas ze zwykłej palety ;)

      Usuń
  51. Kołeczka od stolika są czarne , masz elementy czarne powtórzone w poduszkach , wiec jestem za tym by były czarne nózki kanapy. Trafiłam na Twojego bloga przypadkowo, wyszukujac informacji na temat tego naroznika.Moja projektantka mi go zaproponowała. Pozdrawiam. Pokoj piekny;-))

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj Marto :) Mam nadzieję, że przeczytasz ten komentarz:) i moje pytanie... marzę o szarym narożniku w pokoju i trafiłam na Twój blog dzięki grafice Google a dzięki Twojemu postowi zobaczyłam chyba ideał a Agata do której mam prawie 200 km.:) Marto czy możesz mi napisac jak po roku użytkowania oceniasz narożnik PISA NEW ? Jak sprawuje się materiał ? Czy sypiacie na nim i czy spanie jest wygodne ? Będę wdzięczna za odpowiedź :) Pozdrawiam serdecznie :) Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Iza :)
      Więc tak, narożnik spisuje się bez zarzutów, siedzisko się nie wyrobiło, nic się nie zapada. jestem z niego bardzo zadowolona. Brudzi się nieco, ale to uroki jasnego materiału, na co dzień nakrywam go kocem, jeśli chodzi o czyszczenie tu pianka do tapicerki (z lidla) daje radę ;) Spanie... no tutaj sprawa dyskusyjna ja się wysypiam, nie przeszkadzają mi szpary i łączenia, natomiast mój mąż nie. Twierdzi, że nie może się na nim wyspać, mało tego wstaje obolały (głównie kręgosłup), więc widzisz ciężko jednoznacznie ocenić, myślę, że to sprawa indywidualna. Izka jeśli chciałabyś uzyskać więcej informacji napisz do mnie na maila mylittlehomemypassion@gmail.com ;) Pozdrawiam ciepło ;)

      Usuń
    2. hej!
      Mam identyczny naroznik. Jest super! Ale czy po praniu nie została Ci ciemna plama po wodzie? Mi niestety została i nie mam pojecia jak ją usunąć :( Może masz jakis sposób?

      Usuń
    3. Zostają plamy, niestety. Trzeba wyprać całą cześć, nie tylko miejsce plamy. U mnie się sprawdza pianka w spray'u do czyszczenia tapicerki z lidla ;)

      Usuń
  53. Dla mnie takie kanapy narożne są najlepszym rozwiązaniem do kawalerek. Mam prawie identyczny narożnik i jestem z niego bardzo zadowolona sprawdza się idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*