JEDNA PÓŁKA W SIEDMIU WCIELENIACH

00:13 Marta 31 Comments Category : , ,



Przearanżowanie miętowej półki, a właściwie zaprezentowanie jej w kilku różnorodnych odsłonach chodziło mi po głowie już od kilku dni. 
Korzystając z trwającego urlopu i nadmiaru wolnego czasu pobawiłam się dzisiaj
w "stylistkę" ;) 
Moją bazą - idealną do kreatywnych przemian - jest drewniana półka, która niedawno pojawiła się w pokoju Alana. 

JEDNA PÓŁKA - SIEDEM ODSŁON


WERSJA nr 1. Półka w aranżacji dziecięcej. 
To jedna z moich ulubionych wersji (pisałam już o niej nieco TUTAJ ), w której znakomicie można wyeksponować nie tylko pięknie wydane książki dla dzieci,
ale też przytulanki, zabawki czy wyjątkowe dekoracje dziecięce, których na rynku ostatnio bardzo wiele.   



WERSJA nr 2. Półka w aranżacji kuchennej - kulinarnej.
Książek kulinarnych u mnie wciąż przybywa, wszystkie wspaniale wydane, same okładki robią furrorę, dlatego szkoda byłoby chować je gdzieś w zamknięciu.
Co prawda swoje - najnowsze zdobycze - trzymam na parapecie w kuchni, ale miętowa półka, jako miejsce do ich wystawki, też świetnie się spisuje, prawda?






WERSJA nr 3. Półka w aranżacji kuchennej.
Talerze, kubki, paterki, wszelkiego rodzaju ceramika, to moja mała słabość.
Poniższa stylizacja pozytywnie mnie zaskoczyła, ba, jestem nią oczarowana!
Gdybym tylko miała wolną ścianę w kuchni...






WERSJA nr 4. Półka w aranżacji kawiarnianej.
Coś w sam raz dla prawdziwych kawoszy.
Wszystkie "kawowe" gadżety w zasięgu ręki i wzroku. 







WERSJA nr 5. Półka w aranżacji artystyczno - plastyczno - twórczej.
Sznurki, wstążki, tasiemki, koraliki, farby, pędzelki, taśmy - washi tape itp. w jednym miejscu.
Ależ mi się marzy taki kącik roboczy!






WERSJA nr 6. Półka w aranżacji dekoracyjnej.
W zasadzie wszystkie powyższe i poniższe wersje mają cel dekoracyjny, w tym jednak przypadku skupiłam się na detalach, które fajnie odnalazłyby się w pokoju dziennym.
Wystrój można zmieniać w zależności od nastroju, okoliczności czy pory roku ;)







WERSJA nr 7. Półka w aranżacji toaletkowej.

Dla Nas kobiet wymarzone rozwiązanie. 
Nie dość, że będziemy mieć pod ręką wszystkie ulubione błyskotki, perfumy i inne niezbędne kosmetyki, to jeszcze będą one cieszyć nasze oczy przy każdym spojrzeniu w jej stronę ;)










Miętowa półka do kupienia TUTAJ



Którą opcję wybrałybyście dla siebie?
A może macie inny pomysł na jej wykorzystanie? Dajcie koniecznie znać ;)



M.

RELATED POSTS

31 komentarze

  1. najlepsza jest wersja kuchenna. Pięknie to razem wygląda i świetnie eksponuje wspaniały gust gospodyni ;) Natomiast wersja plastyczna to coś co chętnie widziałbym w swoim pokoju. Ciekawy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja kuchenna podoba mi sie najbardziej, skad są te kolorowe talerze?? ;) super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ;)
      Dziękuję ;)))
      Talerze to pepco (w biało - czarne wzory), ikea (duży na górnej półce, szary i różowy), natomiast talerz z pierwszej półki z rózowym wzorem, to pamiątka rodzinna ;)

      Usuń
  3. super post! jedno jest pewne....chce taka półkę! :P pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Półka ma potencjał! Wszystkie aranżacje są świetne. Bardzo bardzo chcę taką mieć. Najbardziej zachwyca mnie w wersji dziecięcej. Gdzieś kiedyś widziałam taką lub podobną w wersji krawieckiej, jak u ciebie w artystycznej. Świetnie się sprawdza widzę w każdym wydaniu. Ten post przekonał mnie, że chcę taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym rozmiarze i kolorze najbardziej podoba mi się jako półka na książki dziecięce i w wersji artystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Martuś :) na początku nie widziałam jej ani w pokoju Kuby ,bo to już wielkolud nastoletni,ani w kuchni ,bo brak ściany pod nią i inna stylistyka ....ale zobaczyłam ją w wersji warsztatowo artystycznej w mojej przyszłej pracowni wiankotwórczej :)))
    wymyśliłaś sobie świetną zabawę z tymi aranżacjami :))))))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieograniczone możliwości. Bardzo podobają mi się WSZYSTKIE!!! Dopatrzyłam się na zdjęciach mnóstwa perełek, no i Twój ananas wymiata!!! Mam bardzo podobna skórzaną bransoletkę, uwielbiam skórzane!!! Buźka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś podziwiam Twoją pomysłowość, półka wydaje się być bardzo uniwersalna i Muminki wypatrzyłam :) My teraz kończymy czytać "Dzieci z Bullerbyn". Ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie półeczki! Jak widać w każdym pomieszczeniu taka się może przydać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wygląda ta półka! Właściwie w każdej aranżacji. Co prawda wolałabym ja w innym kolorze ( musze sprawdzić czy są) ale chętnie widziałbym taka i w kuchni i w pokoju dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wersja 5 skradła moje serce, chociaż każda aranżacja fajna...no ale jak półka fajna to raczej nie ma się co dziwić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aranżacja kuchenna z ceramiką - przepiękna! Chyba dlatego, że wszystkie elementy świetnie pasują do siebie i się wzajemnie uzupełniają :) Co nie znaczy, że pozostałe stylizacje takie nie są ;) Ale ta się wg mnie wybija...
    A pomysł z różnymi... pomysłami (masło maślane :P) jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie aranżacje mnie zachwycily, bo zdjęcia są po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie aranżacje prezentują się cudownie, świetna ta półeczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. odsłona z książeczkami jak dla mnie "naj"..pewnie dlatego ,że sama rozgladam się za czymś podobnym dla mojej Natalki....

    OdpowiedzUsuń
  16. Wersja nr 3 :)) - moja ulubiona, a zaraz potem... cała reszta!
    Pozdrawiam,
    Marta :))

    OdpowiedzUsuń
  17. mi najbardziej przypadła do gustu aranżacja nr 5, ale widać, że wszystkie zostały dokładnie przemyślane ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W każdej odsłonie mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie świetne, ale kuchenna chyba najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie bezapelacyjnie "3"...:) Pięknie ją skomponowałaś. Mogłabym mieć taką całość u siebie...:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie odsłony wyszły super ale mój faworyt to 5 !

    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę super:) Jedna półka, a tyle pomysłow i możliwości.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. My mamy Wood Szczęścia w aranżacji dziecięcej, ale z Twoich propozycji urzekła mnie wersja biurowa!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wersja kuchenna jest super :) ale ananas podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Wam pięknie za wszystkie komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie stylizacje są świetne, a półeczka obłędna.Sama niedawno zmieniłam look mojej półki kuchennej, teraz tylko zrobić fotki na bloga, ale to już po weekendzie.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. urzekła mnie półka w wersji artystycznej ale tak naprawdę w każdej prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*