GRZYBEK

12:21 Marta 32 Comments Category : , , , , , , , , ,


Ostatnio u Anicji w komentarzu na posta z lampką Heico Królik napisałam, że choruję na grzyba...a potem pomyślałam, ja cię kręcę, ale palnęłam (zdarza sie czasem ;P)  haha tak, tak chorowałam na grzyba - ale grzybka lampkę Heico od dawien dawna, mieliśmy tylko dylemat co do koloru, wahaliśmy sie między czarnym i złotym...
Alan zadecydował, że będzie czarny i jest ;)
Ja nie protestowałam, mój faworyt ;P
Dziękuje za Wasze rady o tutaj, jak zwykle jesteście niezastąpieni ;)


Lampka przyjechała do Nas od  Amazing Decor  
Dziekujemy! ;)













Wieczorem to dopiero jest klimat!!!




Lecę ogarnąc siebie i mieszkanie, Alana oddelegujemy do babci i korzystamy z okazji - mamy dziś wychodne ;)


Ściskam mocno ;*

Image and video hosting by TinyPic

lampka grzybek    Amazing Decor

baner   decorolka
pościel   h&m home
poszewka z królikiem  h&m home
poduszka z literką    hand made (niedługo będą ogólnodostępne ;P)
lampka nad łóżkiem   ikea
półka    ikea


RELATED POSTS

32 komentarze

  1. Ślicznie, bardzo mi się podoba! Ta literka jest fajna i ten królik origami sama robiłaś?
    pozdrowionka:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) Tak i literkę i królika sama robiłam ;) buźka

      Usuń
  2. W takiej pościeli to dziecko musi mieć tylko piękne sny :) a lampka dopełnia całości,bardzo ciekawa!
    Miłego wieczorku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zamieszkałabym w takim pokoju! a grzybek ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzybek grzybkiem, ale widzę, że ktoś tu choruje na króliki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha właśnie! Chciałam napisać, że królików u nas pod dostatkiem, także lampka królik - byłby już przegięciem ;D dlatego jest grzybek ;)

      Usuń
    2. Grzybek, który mimo wszystko idealnie pasuje do wnętrza! Masz kobieto wyobraźnię. :)

      Usuń
  5. te lampki są najładniejsze z wszystkich jakie widziałam ...dodają magii dziecięcym pokoikom .....szkoda że mój syn jest już nastoletni ...buziole i udanej zabawy ...tylko grzeczni bądźcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy czadu hehe żartuję, jak zawsze na spokojnie ;P
      Dziękuję ;*

      Usuń
  6. Grzybek w pokoju Alana wyglada rewelacyjnie i super pasuje do calosci. Jednak jego najwieksza zaleta jest to, jak cudownie rozprasza swiatlo. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnie :-) Tak ciepło i grzybek super :-)
    Pozdrawiam:-) Chętne osoby zapraszam do siebie na konkurs:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzybek po prostu rewelacyjny kochana!
    cieplutkie uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. W całym twoim mieszkaniu najbardziej podoba mi sie pokoik synka :)) Jeszcze teraz ten grzyb :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kropka nad i! Fajowy jest naprawdę, a z tym chorowaniem na grzyba to mnie rozbawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super się prezentuje na pieńku... /kawałek lasu w pokoju... pozdrawia, Kasia at home

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale grzyb !!!:)) Uwielbiam ten pokoik - jest śliczny ! Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pokoi Marta! Podoba mi się strasznie plakat i mapa na ścianie ,skąd ona? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Lu ;)
      Kochana mapę kupiłam na allegro, wpisz tylko mapa świata i już, są w różnych rozmiarach ;) a plakat zrobiłam sama ;)

      Usuń
  14. Pieknie w pokoiku:)) bardzo interesujacy ten grzybek :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale grzybek! :) Byłam ciekawa jak świeci i miałam obawy, że efekt nie będzie interesujący, ale wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ genialny ten Wasz grzyb, no boski po prostu!:))) Zdecydowanie i moje serce podbił:)) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mogę pojąć tej blogowej manii na króliki Heico ale Twoja grzybowa lampka wymiata, zwłaszcza włączona wieczorem daje +100 do klimatu, bardzo mi się podoba. I ta mapa na ścianie, super

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ten pokoik! a grzybek boski, sama na niego choruję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie u Ciebie,a raczej u Twojego Synka. Poduszka jest świetna i już czekam na taką z literka L:)
    cieszę się,że tutaj trafiłam.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*