GOOD or BAD...

15:43 Marta 12 Comments Category : , , ,



Piątek, piąteczek ulubiony dzień chyba większości z nas ;D
Ten tydzień minął mi wyjątkowo szybko, zrobiłam mnóstwo rzeczy, na które od dawna miałam ochotę, a już jutro uściskam i wycałuje mojego małego mężczyznę, za którym okropnie się stęskniłam (ale o tym już pisałam ;P)
Także mogę stwierdzić, że ten tydzień był dla mnie absolutnie dobry czyt. udany ;)))

A jak u Was Kochani?
Wasz miniony tydzień określilibyście jako  GOOD  or  BAD? ;)








Wspaniałego i dobrego weekendu!

kissy

Image and video hosting by TinyPic

RELATED POSTS

12 komentarze

  1. trudne pytanie,bo miniony tydzień był bardzo good i bardzo bad w rożnych kwestiach...
    Milego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam dobry acz stresujący tydzień, przygotowanie wielkiej imprezy jaka się odbędzie w niedzielę mocno mnie umęczyło a końca nie widać...lecę gotować :)) Pozdrawiam Ps,. Świetne długopisy gdzie można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój był BAD bo cierpiałam z bólu i nic prócz leżenia robić nie mogłam. Mam więc nadzieje, że chociaż weekend bedzie GOOD ;) Ale fajny ten bad komplecik :)) Dobrego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  4. O! To już weekend? Ten tydzień tak szybko minął... Życzę miłego, relaksacyjnego czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie Martuś małe urwanie głowy, ale jutro stawiam na relaks :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. tydzień mój jest między good a bad :) trochę smutkuy trochę radości :)
    świetne zdjęcia, inspirujące...sazczególnie do gustu przypadł mi długopis i jego wzorek! :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie
    www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bad...z kumulacją na dziś.
    ych
    ładne te Twoje klamoty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mooboard! Uwielbiam szare ubrania a jeszcze z napisami :) Mój tydzień był good ;) Oby wszystkie takie były to będzie dobrze! Buźki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudne pytanie, ale piękne gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tydzień był super!!
    cudownego i słonecznego weekendu Martuniu, buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio nie wiem co to weekend :( Dopiero 6-7 września mam wolny.Nareszcie!
    Sama nie wiem jaki był ten tydzień...z całą pewnością trudny i stresujący.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Sobota była Bad :( Głowa bolała. ale to pewnie dlatego że wakacje się kończą i robi się chłodniej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*