HIACYNT

22:13 Marta 22 Comments Category : , , , , ,


Większości hiacynty wcale nie kojarzą się ze Świętami Bożego Narodzenia, tylko z wiosną, jeśli chodzi o mnie, to nie mam nic przeciwko, aby były w moim domu właśnie w tym okresie
Właściwie mogłyby być przez cały rok...podobnie jak tulipany i róże ;)
Bardzo lubię te kwiatki i gdy tylko trafiam na nie czy to w sklepie, czy w kwiaciarni, kupuję bez zastanowienia, bez względu na porę roku









A jak jest u Was Kochani?
Macie jakieś specjalne, określone gatunki kwiatów czy roślin, które goszczą u Was tylko w okresie owych Świąt?

***

Przypominam także o moim CANDY zapisy
TUTAJ ;)



Zapraszam serdecznie ;)


Uściski ;*
Image and video hosting by TinyPic

RELATED POSTS

22 komentarze

  1. Witaj Martuś
    Bardzo chciałam mieć właśnie hiacynty na święta, ale niestety nie pomyślałam o wym wcześniej i nie kupiłam cebulek, a nigdzie w kwiaciarni nie znalazłam już takich rozkwitających cebulek :( u Ciebie przepięknie się wkomponowały w świąteczne ubieranie domu :)
    U mnie co roku "grudnik" nie zawodzi i pięknie kwitnie w czasie świąt :)
    Ściskam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczby:) a u nas ciągle nie do dostania, a jak tak bardzo bym chciala:))) a gdzie stoi kwiato-choinka?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stoi stoi kochana na półeczce, niedługo wrzucę foty;)))
      buziak

      Usuń
  3. U mnie pojawiły się już miesiąc temu, a planuję te nieotwarte mieć na stole świątecznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na BN nigdy żadnych kwiatów w moim rodzinnym domu nie było, może poza gwiazdą betlejemską. A że ja za nią jakoś nie przepadam, w moim M nie było żadnych kwiatów na BN. W tym roku widzę, że hiacynty panują jak Europa długa i szeroka - i podoba mi się to! Przyniosłam nawet zimujące w piwnicy cebulki, ale chyba nic z nich nie będzie, bo kiełki mają kilka mm i dalej rosnąć nie zamierzają :( Muszę się wybrać do kwiaciarni! Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ci cudnie zakwitł , pieknie bedzie sie prezentował na tegoroczne Świeta :)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty zawsze pieknie sie wkomponuja w aranzacje :)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten szklany miś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty są cudowne, przypominają mi, jaka niezwykła jest przyroda; kształty, kolory i zapachy, nie ma nic piękniejszego :)
    ja kocham kwiaty, hiacynty także, a białe zwłaszcza ;p
    wchodząc do kwiaciarni, nigdy nie wychodzę z pustymi rękami :)
    ale zimą lubię takie roślinki z czerwonymi kuleczkami, Golterię

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podzielam Twoje zdanie co do tych kwiatkow:)pieknie im w bieli.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie tak mieć hiacynta w ziie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie u Ciebie Martusiu :) a na candy oczywiście się piszę - wieczorkiem się tu jeszcze pojawię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super ten hiacynt w jakby worku szalenie mnie ujmuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Martuś, właśnie u siebie poczułam jego zapach, mimo kataru... Pięknie u Ciebie;) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. o jaki sliczny ten Twój hiacynt w papierowej osłonce:))))
    ach i lecę zapisac się na candy! :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ślicznie na półeczce :)) Ja też lubię hiacynty w każdym czasie,na święta kupuję zawsze białą gwiazdę betlejemską,niestety w tym roku jest ich jak na lekarstwo :(
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię wszystkie kwiaty ale nie ukrywam,że to hiacynty i tulipany są moimi faworytami i jak tylko mam okazję kupuje bez zastanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy Twoje hiacynty, też tak obłędnie pachną? Ja je znam dopiero od Ubiegłej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*