MALOWANA ŁYŻKA

21:46 Marta 41 Comments Category : , , ,



Dziś szybciutkie DIY ;)

Akcesoria kuchenne w nowej odsłonie...
wystarczy pomalować ich końcówki farbą o dowolnym kolorze ( ja wybrałam biel )
i w banalnie prosty sposób uzyskujemy wspaniały, nowy look.
Zwykła drewniana łyżka staje się wyjątkowa!







Na koniec kilka ciekawych inspiracji :


 mrs-ferguson.blogspot.com


 bunnyandbells.com


red-brolly.com


 httppinterest.compin433612270342265049


 etsy.com


 deseosymedio.com


likeasaturday.com


thesundaysparkle.com




Wspaniałego weekendu!


marta

RELATED POSTS

41 komentarze

  1. Super:) Mam z takim sposobem ozdabiania przedmiotów pewien niecny plan. Mam nadzieję, że uda mi się go zrealizować, bo to projekt na troszkę większą skale:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj super Kochana, to w takim razie działaj i koniecznie pokaż Nam swój efekt końcowy;)

      Usuń
  2. Kwiatki i groszki po prostu obłędne :-) Dodaję pomysł do ulubionych, świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowo, moze i ja spróbuje swoje drewniane "sprzety" tak ożywić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiś czas temu Ushii pokazywała, jak zrobić te "skarpetki", a ja nadal się na to nie skusiłam. Twoje wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz...to przegapiłam tego posta;/
      w takim razie lecę do Ushii zobaczyć jak wyszły jej drewniaki;)
      buźka

      Usuń
  5. Teraz muszę tylko znaleźć taki słoiczek i mogę brać się za malowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Martuś... super pomysł i bardzo fajnie wyglądają...
    Pozdrawiam Cię bardzo i udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie sie podobają te cieniowane :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zarówno inspiracje jak i Twoje łychy są świetne, niby prosta sprawa , a efekt jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, prosty pomysł :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. białe rączki są śliczne! szare też byłyby niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś!Szare, czarne byłyby równie śliczne;)

      Usuń
  11. Proste a jaki efekt! Świetny pomysł.

    Pozdrawiam Pati

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne :) Moje stare i nowe drewniane akcesoria kuchenne tez jakiś czas temu dostały kolorów - są czarne i białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś;)
      To musisz koniecznie pokazać swoje dzieło, B&W idealne połączenie;)
      buźka

      Usuń
  13. Te tęczowe i cieniowane różowe są super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam gdzieś takie łyżki,rzadko ich używam ale faktycznie mały zabieg może odmienić ich wygląd :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a pewnie zostało Ci troszkę farby po kuchennym malowaniu, więc i łyżki można machnąć;D
      buziol

      Usuń
  15. super Martuniu...te ombre są genialne!!!
    miłego dzionka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawdę fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. och! wyglądają fantastycznie:)))) ostatnio Ania z whiteloft zaczęła sprzedawać tak pomalowane łyżki z sercem w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne inspiracje!!! cudne sa te roznokolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  19. znane mi sa te inspiracje ale zawsze sie zachwycam:))
    biale i czarne koncowki sa swietne:))

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę poeksperymentować! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*