Szczęściara!

21:23 Marta 9 Comments Category : , , ,



   Witajcie ponownie Kochani ;)



Tak, tak szczęściara ze mnie niesłychana!!! ;D


**************

Ten tydzień zaliczam do bardzo udanych baaa wręcz fantastycznych ! Wiele przyjemności mnie spotkało...mowa tu głównie o prezentach, które są niewątpliwie miłym gestem, sprawiającym nam wielką radość, zwłaszcza jeśli są niespodziewane i trafione! ;)


**************


Niespodzianka, która przyszła do mnie od Justysi z bloga w-wolnej-chwili była niesamowitym zaskoczeniem, zupełnie sie nie spodziewałam...szybko więc rozpakowuje paczuszkę i oczom nie wierzę, to przecież mój upragniony ocieplacz na kubeczek i szydełkowe podkładeczki kwiatki wykonane samodzielnie przez Justyś , a także serduszko z masy modelarskiej! Wszystko wspaniałe! Pięknie, starannie wykonane z serca!!!  Dziękuję Ci Kochana! Nawet nie wyobrażasz sobie, jaką ogromną radość mi sprawiłaś! Jesteś niesamowita !

❤❤❤












*********************

Kolejną niespodzianką, która czekała na mnie w poniedziałek po powrocie z pracy była paczuszka od Magdy z bloga mysimpleartforkids, a w niej prześliczne grafiki, które wygrałam w zorganizowanym przez Magdę Candy! Jeszcze raz dziękuję Madziu serdecznie! Są rewelacyjne i od razu jak je zobaczyłam - skradły moje serce!;)

❤❤❤

Jeśli nie znacie jeszcze Madzi bloga, to koniecznie musicie tam zajrzeć, bo zdolna kobietka z niej jest!Tworzy kapitalne grafiki o różnorodnej tematyce, zresztą zobaczcie sami:








Madzia dołączyła do wygranej jeszcze jedną grafikę - niespodziankę, podobnie jak poprzednie jest genialna!

❤❤❤





I na deser zostawiłam sobie wyróżnienie, jakie otrzymałam od   Agnee  z bloga
przytulnydomnet

Dziękuję  ❤


Zasady wyróżnienia są następujące:

„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Oto pytania, na które odpowiedziałam :

Jaka jest Twoja ulubiona pora na czytanie blogów ?
każda pora jest dobra, mogłabym tak całymi dniami, gdybym tylko nie miała innych obowiązków ;D

Dlaczego założyłaś/eś swojego bloga??
Chęć podzielenia się z innymi ,równie twórczymi, osóbkami swoimi pasjami...

Ile wynosi twój blogowy staż ??
od listopada 2012.......to będzie jakieś  5 mies.... o rety już, ale ten czas pędzi...!

Ulubione połączenie kolorów??
naturalnie B&W ;)

Wybierasz elegancką sofę czy wygodną kanapę??
wygodną kanapę, gdyż spędzam na niej sporo czasu...

Ulubione buty jakie nosisz to . . .
zdecydowanie baleriny ;)

Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa
wiele ich jest, ale głównie te związane z moimi  śp. dziadkiem i babcią...

Słuchanie radio czy oglądanie telewizji??
w pracy radio, w domu TV

Gotowanie czy obiad na mieście??
hmmm dobre pytanie...
chyba gotowanie, ale tylko wtedy, kiedy mam na to ochotę..., a nie kiedy muszę ;/

Album ze zdjęciami czy pamiątkowe nagranie??
jedno i drugie, mam ich całe mnóstwo i uwielbiam do nich wracać

W mojej kuchni na ścianie wisi ……
no niestety nie mam jeszcze własnej kuchni...;/

******

A oto moje pytania:

1. Miesiąc Twoich urodzin?
2. szpilki czy trampki?
3. Szczęśliwa liczba?
4. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
5. Ulubione czasopismo?
6. Nie lubię...
7. Ulubiona książka?
 8. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
9. . Marzysz o podróży…
10. Ranny ptaszek czy nocny marek?
11. Ulubiony film?



Nominowane blogi:

lattehouse
wymarzonemiejsce
sentimental-living
lolikram
cloroesdemialma
skladzikzapomnianychmarzen
mamaniusia
pracownialollipop
pastelowywiat
housebyalice
myszelka

zapraszam do zabawy ;)

***

Dziękuję, Dziękuję i jeszcze raz Dziękuję Wam dobre duszyczki!

❤❤❤

I tak sobie myślę czym ja sobie zasłużyłam na te wszystkie tak wartościowe cudeńka...hmmm
Miło bardzo!;*





mój hicior na ten tydzień...




Ściskam i do napisania!


marta






RELATED POSTS

9 komentarze

  1. Same cudowności! :D
    Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ugotować coś z przyjemności a nie z przymusu to sama radość i jakie pyszności od razy wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wyróżnienia i tak wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne!!! wszystkie prezenty!!! to przemiłe :)))) i gratuluję wyróżnienia :)
    Nie ma to jak dobry początek nowego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty :))) Grafiki prezentują się ślicznie, podkładeczki i ocieplacz z resztą też :)
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podarunki, oraz prześliczne obrazki z bloga Madzi, chętnie tam zajrze.

    Pozdrawiam serdecznie
    Życzę przyjemnego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenciki. Ocieplacz super a grafiki takie nastrajające pozytywnie.
    Dziękuję za wyróżnienie. Proszę o cierpliwość a na pewno odpowiem na pytania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja dziękuję Kochana moja Ty❤
    Te obrazki są wspaniałe, gratuluje Ci serdecznie!!
    Takie wyróżnienia to świetna zabawa, super Cię bliżej poznać;**
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż śliczności!

    Bardzo dziękuję za wyróżnienie :-) Moje odpowiedzi zostawiam tutaj: http://mamaniusia.blogspot.com/2012/11/blogowe-zabawy.html

    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*