ODLICZAMY...

12:32 Marta 19 Comments Category : ,

Zaczęła się celebracja chwili, czyli to, co lubię najbardziej.
Odliczanie, przygotowywanie, planowanie, to wszystko sprawia mi niesamowitą frajdę, sam finał - Święta, także, ale są tak krótkie i intensywne, że mijają mi w mgnieniu oka, a ja często czuję niedosyt.
Dlatego już teraz palimy świece, lampki, w mieszkaniu pachnie świerkiem, dekoracje świąteczne zdobią każdy kąt, robię listę zakupów spożywczych na zbliżający się dzień pieczenia pierników, z których część zawiśnie na choince, swój list do mikołaja już upubliczniłam, ale wertuje jeszcze w internecie w poszukiwaniu inspiracji na prezent dla mojego pierworodnego.
I co najważniejsze udało mi się na czas przygotować i powiesić nasz kalendarz adwentowy, w tym roku pełni on dwie funkcje, jest nie tylko kalendarzem odliczającym dni do Świąt i skrywającym małe upominki dla Alana, ale też stanowi upragnioną ozdobę nad naszym stołem, która zmobilizowała mnie do umocowania kołka rozporowego z hakiem sufitowym, abym w zależności od okazji mogła zmieniać jej image.

TUTAJ możecie podpatrzeć jak w zeszłym roku prezentował się nasz dość nietypowy, ale tym samym wyjątkowy, kalendarz adwentowy.

A teraz czas na tegoroczny...








M.







RELATED POSTS

19 komentarze

  1. Super! Bardzo mi się podoba :) Pięknie się komponuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kącik jadalny wygląda świetnie, a kalendarz tylko dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też najbardziej lubię odliczanie i oczekiwanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pasuje do całości mieszkanka:-)
    Ja popracuję nad kalendarzem w week:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim zestawieniu jeszcze nie widziałam, to znaczy takiego wiszącego :) Bardzo fajnie!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kalendarz adwentowy... Zaczyna się najbardziej magiczny czas w roku:)
    ściskam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra pomysł :)) Zgadzam się z Tobą, że lepiej zacząć szybciej przygotowania, bo święta mijają zawsze zbyt szybko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kalendarz :) Bardzo podoba mi się pomysł powieszenia go nad stołem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądając zdjęcia Twojego kalendarzu zwróciłam uwagę na piękny stół. Zauroczyły mnie podkładki, które na nim leżą oraz klasa jego koloru - bieli. Uwielbiam to połączenie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PS jestem tu dziś pierwszy raz. Na pewno zobaczysz mnie tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie...po prostu pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A podpytam: Skąd taki piękny klasyczny papier? Ściskam / Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Robi się świątecznie i dobrze lubię ten czas, jutro sama przyozdobię to tu to tam, ach jak ja lubię świąteczne ozdoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie się prezentuje ten kalendarz :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne sa takie wience nad stolem i nawet myslalm o takim adwentowym ;))) tylko co zrobic z lampa ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny ten Twój kalendarz na wieńcu tak jak i cały kącik <3
    wspaniałego grudnia Martuś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*