BLACK IS THE NEW BLACK

15:39 Marta 42 Comments Category : , , , , , ,



Stało się!!!
Przemalowałam moją witrynę na CZARNO!

Tak naprawdę plan taki już miałam w momencie jej kupowania, ale potem jakoś odwaga mnie opuściła...

No, ale jak widać - zrobiłam to!
Pomyślałam...raz się żyje, co mi szkodzi, jak się nie spodoba - przemaluje jeszcze raz ;P

Teraz jest bardziej wyrazista, czerń dodała jej pazura i wyjątkowego charakteru!
Zdecydowanie lepiej widac jej zawartość, która nie zlewa się w jedną całość.
Poza malowaniem, zmieniłam uchwyty, zwykłe, okrągłe gałki zastąpiłam skórzanym paskiem.


Mając puszki pełne różnokolorowych farb do wykorzystania, można powiedzieć, że z pędzlem się ostatnio nie rozstaję ;P
To zasługa oczywiście Śnieżki ;)



Tak witryna wyglądała w momencie zakupu
surowe drewno, bez rewelacji ;)



Od razu przemalowałam ją na biało, w wersji WHITE możecie zobaczyć ją











A tak przy okazji...
macie ochotę na jakiś konkurs???


robi się ;P



Uściski
Image and video hosting by TinyPic

RELATED POSTS

42 komentarze

  1. Wyglada bosko! Ja tez moja przemalowalam na czarno. Zaluje, ze srodka nie zrobilam bialego, ale na wszystko przyjdzie pora... poki co trzymam sie z daleka od farb ... Jak tylko sie przeprowadze i z bibliteczki stanie sie witrynka kuchenna to bedzie i bialy srodek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana gratuluję odwagi, masz rację, raz się zyje :)) witrynka czarna doskonale pasuje do Twojego wnętrza :)
    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. dostała pazura rzeczywiście ...wygląda ekstra!!! pozdrówki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. w czerni prezentuje się świetnie, w ogóle nie przypomina tej kupionej, a zmiana uchwytów na skórzane paski to strzał w dziesiątkę :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W czerni jej zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko jej w tej czerni. Nawet ten połysk świetnie się prezentuje, dobrze, że srodek biały, uchwyty nadają klimat, a wnętrze też interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Faktycznie nie da się jej nie zauważyć ! :) Gratuluję odwagi , opłacało się! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszła cudownie !!! Ja też mam ochotę coś zmalować na czarno ;))) Plan już jest ale nie mam odpowiedniej farby:( buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, do odważnych świat należy. W czerni super się prezentuje, z klasą :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda :)) Zmiana ogromna

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda zupełnie inaczej, a te uchwyty paseczki są bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta witrynka! Czasem małe zmiany potrafią bardzo fajnie odmienić zwykły mebel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygląda! Faktycznie bardziej wyrazista jest. Gratuluje odwagi, bo ja tez zawsze długo myślę zanim podejmę taki krok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta pięknie jest u Ciebie :) Uwielbiam Twoje inspiracje bo pokazujesz jak można ozdobić dom nie wydając majątku! Świetne zrobiłaś uchwyty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witryna wygląda cudnie!!! :) Czerń naprawdę dodała jej charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj.... Pewnie podpadnę, ale Ja zostawiłabym ją na biało...

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the black version. And the leather handles look fantastic.

    OdpowiedzUsuń
  18. czarna podoba mi się dużo bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witrynka super - taka wyrazista. No i podziwiam za odwagę i szybkie realizowane decyzje. Białe - czarne , czarne - białe co to dla Ciebie przemalować :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. No muszę przyznać, że wygląda teraz świetnie, ma charakterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witryna w kolorze czarnym nabrała wyrazistości, uchwyty są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam połączenie - biel w środku, czerń na zewnątrz. Jest MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś odważna:) Ale wyszło super!! Pięknie się prezentuje.
    miłej niedzieli kochana

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie wyszło! No po prostu oczu oderwać nie można :) gratulacje pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super metamorfoza, ja rowniez mysle o czarnej witrynie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Czern to jest to czego jej bylo trzeba! Tak katem oka spojrzalam na swoja i ...taka ona nudna! Jak nabiore odwagi to i swoja przemaluje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zdecydowanie za wersją w czerni! Witryna wygląda super, bardziej elegancko.
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie wygląda. Też marzy mi się taka witryna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. I super, bo wyszła extra :). Bardzo lubię ostatnio czarne meble, szczególnie te z białtym wnętrzem :). Nawet sobie zamówiłam szafkę nocną, czarną of course, na WW :D.
    Uchwyty świetne, nadały jej charakteru :).
    Pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Marta, vypadá to úžasně, ta černá tvé skříni ohromě sluší !!!! Marki
    Marta, to wygląda cudownie, w kolorze czarnym wygląda niesamowicie !!!Marki

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! zmiana na lepsze! te uchwyty dodały jej smaczku.

    OdpowiedzUsuń
  32. NAPRAWDĘ Z PAZUREM.....:-) I CHARAKTEREM...W CZERNI WYGLĄDA SUPER

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie lepiej wygląda w czerni niż w bieli i niczym nie przypomina oryginału. Ciekawie łączy kuchnię z jadalnią.

    OdpowiedzUsuń
  34. faktycznie bardziej przyciąga wzrok w czarnej odsłonie :) i te kieliszki z czarnymi nóżkami super! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Marta, looks fantastic! Black is always so very elegant! Great job!
    Have a happy happy time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  36. czerń wspaniale odmieniła Twoją witrynkę :) ja również mam kilka mebelków do pomalowania ale,że nigdy takich metamorfoz nie robiłam to mam spore obawy czy podołam takiemu wyzwaniu..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*