MIŁE DOŚWIADCZENIE! ;)

19:20 Marta 22 Comments Category : , , , , ,

Dziś będę się chwalić!
a co tam, raz na jakiś czas nie zaszkodzi, prawda!? ;))


Madzia przesympatyczna, wspaniała, a przede wszystkim bardzo utalentowana kobietka - właścicielka bloga zRĘCZNA ROBOTA zaproponowała mi wymiankę.
Szczerze mówiąc pierwszy raz miałam z takową przyjemnością styczność...fajna sprawa, polecam;)
choć stres też się pojawił...ale niepotrzebnie ;))



Zobaczcie, co te zdolne rączki Madzi dla mnie wydziergały

Przepiękna poszewka (jeśli chodzi o wzór zainspirował mnie pinterest) ;D
Pastele teraz są na topie, także pozwoliłam sobie na szczyptę różu w moim M ;)



oraz dwie kapitalne podkładki kuchenne - kolor i wzór wybrałam z myślą o nowej kuchni ;)




Jestem pod mega wrażeniem!
Dziękuję

***


Ja natomiast dostałam ciekawe zlecenie, mianowicie miałam uszyć podusie-przytulanki dla córeczek Madzi z ulubionymi ich postaciami z bajki "Sara i kaczorek".
Na początku pomyślałam: O matko! co to za bajka? Nie miałam zielonego pojęcia, co to za postacie! Zarówno ja jak i Alan wcześniej jej nie znaliśmy...i tak w ten oto sposób mój synuś powiększył swoją kolekcje ulubionych bajek, do której dołączył duet Sary i kaczorka :)


Oprócz poduszkowego duetu do Madzi pojechała także poszewka triangle, którą już Wam kiedyś pokazywałam.


Mogę śmiało stwierdzić, że taka wymianka, to bardzo ciekawe i miłe doświadczenie ;)
Na pewno nie ostatnie ;D




Ściskam mocno!
i do następnego
Image and video hosting by TinyPic

RELATED POSTS

22 komentarze

  1. Zarowno poszewka jak i podkładki kuchenne - bajecznie piekne :))) Nie dziwię się Twojej radości :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda Marysiu!? Jestem zachwycona!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzor tej dzierganej poduszki mnie bardzo zaskoczyl bo nie pomyslalam nawet ze tak sie da!:)))super!!Chyba zabieram sie znow za dzierganie poduchy:)))
    Nie znam Sary i kaczorka ale skoro tak swietnie wygladaja jak na tych przytulastych podusiach to juz ich lubie;)))

    Pozdrawiam!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie fajny pomysl ta poducha - przepiekna! zreszta Twoje rzeczy na wymianke - rewelacyjne takze:) usciski Martus:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne poduchy! Piękne rzeczy robicie kobitki ;) Bardzo fajna taka wymiana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka, my też nie znamy tej bajeczki, muszę poszukać w necie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No widze, ze takie wymianki to rzeczywiscie fajna sprawa!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tą wymianką, cudne wszystkie poduchy. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. obie macie zręczne ręce :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Matko... świetne to wszystko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie znam tej bajki - co aż dziwne mając 4-latka w domu ;) Bardzo fajne te podusie przytulankowe zrobilaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama nie wiem, która z Was jest większą szczęściarą, bo wszystkie poduchy są fantastyczne. Oby więcej taki akcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie brałam udziału w takiej wymiance ale przyznam,że narobiłaś mi ochoty :) A co tam na "froncie"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz sprobowac :)
      A na froncie dzieje sie sporo, w ten weekend montaz paneli w salonie i listwy podlog.nas czeka, w zasadzie zostanie mi tylko to co lubie najbardziej - urzadzanie :) szybko mi zlecialo:)buziaki

      Usuń
  14. Martuniu cudna wymianka, twoje poduchy jak zawsze zachwycające;)
    Uściski;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita ta wymianka! Twoje podusie no cudne, ale również ty otrzymałaś bardzo ładne prezenciki!
    Wiosenne juz buziaczki śle do Ciebie Martuniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwie zdolniachy! nic dodać nic ująć :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje poduchy super, podobnie jak poszewka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękności

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wykonane są te poduszki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna wymianka! a madzia rzeczywiście kręci niezłe cuda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*