SCANDILOVE'IA - NOWE WZORY I KOLORY PODUSZEK

21:34 Marta 21 Comments Category : , , ,


Pamiętacie serię plakatów, które mylittlehomemypassion stworzyło we współpracy
z Lemon Ducky, tak dokładnie, te z lodami, ananasami i arbuzem  <--- 

Za namową Martyny, właścicielki Lemon Ducky, poszłam krok dalej.
Przy okazji Martyna dziękuję!!! 
Za motywację, pomoc, cenne rady i za kopa w tyłek, żeby mi się zachciało ;P
Powstały nowe poduszki - przytulanki z identycznymi wzorami, co na plakatach,
które właśnie wypełniły po brzegi półki SCANDILOVE'IA na DaWanda.
Tym razem wzory drukowane są za pomocą wodnego, bezzapachowego atramentu pigmentowego, opracowanego specjalnie do druku na tkaninach, który jest w pełni bezpieczny dla ludzi i środowiska.
Tkaniny natomiast posiadają certyfikat OEKO-TEX.


Efekt końcowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, jestem z nich bardzo dumna, mam nadzieję, że Wam też przypadną do gustu i podusie szybko znajdą swoich nowych właścicieli :)












M.

RELATED POSTS

21 komentarze

  1. Poduszki lody bardzo fajne. Jednak nie nazwałabym tego poduszką tylko bardziej loduszką :) Świetnie sprawdziły by się w pokoju dla dzieciaków który niedawno projektowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super poduchy. I takie pyszne ;) uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne podusie, najbardziej podobają mi się arbuzik i ananasik, lodami też bym nie pogardziła :-) No ale miejsca już nie mam, a dla dzieciaków już dawno poszyłam.Fajne są też warzywka Oli z http://ozebrze.blogspot.com/ Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ananas najpiekniejszy:)
    Bardzo ciekawe są te poduszki. Idealnie pasujące do dziecięcych pokoi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł i taki mocno słodki...pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Loddyyyy! Kupię córci :D (Bo już wiem, co noszę w środku ;D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, bardzo apetyczne :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś świetne nowości trzymam kciuki za dalsze pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Bardzo ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*