POSTERLOVE ♥

10:57 Marta 17 Comments Category :



Ostatnio na blogu zrobiło się trochę monotematycznie...inwazja plakatów! Ale nic nie poradzę, że mam do nich totalną słabość! Jeden kawałek papieru, a tyle może wnieść do wnętrza, prawda? Mania plakatowania mnie ogarnęła i nie przewiduję w najbliższym czasie zmian stanu ;D

Ale tak na poważnie...lada dzień Walentynki (wiem, że wielu z Was w ogóle ich nie obchodzi, ja jako nastolatka bardziej je celebrowałam, teraz uważam, że każdy dzień powinien być pełen miłości).

Jednak nie byłam w stanie odmówić sobie przygotowania kilku posterów czy kartek walentynkowych, ale nie tylko, specjalnie dla Was ;) Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i przyozdobią niejedną ścianę w Waszym domu ;)

Jeśli któryś z plakatów przypadł Wam do gustu, zdecydowaliście się na wydrukowanie i powieszenie w swoim mieszkaniu, to koniecznie dajcie mi znać, załączając zdjęcie aranżacji. 





Wszystkie plakaty (specjalnie na moje zamówienie) wykonała
Karolina Grabowska / www.kaboompics.com



Ciekawa jestem, który spodobał się Wam najbardziej?

Do napisania ;* i nie zapomnijcie odwiedzić mnie na Facebooku i Instagramie

M.

RELATED POSTS

17 komentarze

  1. Ten niebieski! :) A inwazja plakatow to cos bardzo fajnego, tez mam slabosc do wydrukow, napisow i pomyslowych grafik ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne, ale ja bojkotuje róż i czerwień w tym roku ;-) No za chiny nie pasują mi do salonu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, muszę kupić sobie ramki ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love never fails ! :) Gdzie jest mój książę z bajki ja się pytam ???

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł dla kogoś kto nie ma jeszcze walentynkowego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piekne :))
    Udanych walentynek jutro :))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne najbardziej podoba mi się 1 i ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne!!! I bardzo miłosne:)
    ślę uściski kochana i pięknego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne!! Chyba ukradne serducho! Pozdrawiam Walentynkowo!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj mnie również ogarnęła mania plakatowania. Serduszkowy plakat zdecydowanie jest dobrym pomysłem na prezent walentynkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te plakaty, bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Plakaty świetne, już jeden pobrałam...wisi na honorowym miejscu...
    dzięki

    OdpowiedzUsuń
  13. Cofnęłam sie do poczatku żeby wybrać....ale chyba nie potrafię. Wszystkie są w dechę :)
    Ja czekam na plakat który mnie zwalił z nóg ale o tym już w niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne postery! Koniecznie do ściągnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze no ciężko się zdecydować - wszystkie genialne! Jak tylko kupię tusz do drukarki będzie się działo :)

    robiewdomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są <3 Moim faworytem jest babeczka :) zapraszam również do siebie
    things-by-ardilla.blogspot.de/?m=0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*