CENTRUM DOWODZENIA

17:50 Marta 32 Comments Category : , , , , , , , , , ,


Pokój zerówkowicza nabiera poważniejszego charakteru.
Miśki idą w odstawkę... pojawiają się nowe motywy, kolejne ulubione postacie, które królują w postaci dekoracji (na szczęście wymiana printów, plakatów nic nie kosztuje, a za każdym razem mamy szybko, tanio i fajnie odmieniony look) ;)

Pojawiło się biurko!
Alana główne "centrum dowodzenia" haha
Uwielbia przy nim spędzać czas, pisze, maluje, rysuje, bawi się w sklep, biuro, szkołę...mówiąc, że teraz nie ma czasu bawić się klockami, autami, bo musi się "uczyć"...mam nadzieję, że ta chęć posiadania wiedzy nie pójdzie w las i za rok, kiedy rozpoczniemy przygodę ze szkołą, będzie równie  zmobilizowany ;)














Nad biurkiem pojawi się jeszcze półeczka, może dwie...zobaczymy, jedno wiem na pewno kupimy je w Ikea, bo mają spory wybór ciekawych półkowych rozwiązań ;)




***

Jeszcze do północy można się zglaszać na moje CANDY ,
a już jutro poznamy zwycięzcę ;))



Uściski ;*
i do napisania ;)
Image and video hosting by TinyPic

RELATED POSTS

32 komentarze

  1. Jest bardzo fajnie !!!!
    Te trójkąty na ścianie są czadowe !!!! I żółty dodatek , super !!!! Pokój bardzo dopracowany w każdym szczególe, ślicznie, !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pokoik zerówkowicza! Piękne dodatki, bardzo skandynawski look, świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te krzesło *.*
    zapraszam również do mnie :) testacja.blogspot.com
    PS> oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice! Batman to super kumpel chłopaków w każdym wieku ;) Alan ma super pokój!
    Uściski*

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo fajny pokoik, podobają mi się te trójkąty i ich przeniesienie na mebelki
    nasz syn ma gwiazdy na ścianie odbijane stempelkiem, i ostatnio też przytargałam te pudła w trójkąty-są ekstra

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie zagospodarowałas miejscóweczkę :-) no baaardzo mi się podoba!!!
    ja też już zaczynam planować...toż to już za rok:-(
    uściski Martuniu:-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na miejsce do wejścia waga naukowy świat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podoba! :) Cudownie jest :). I krzeslo moje ulubione :))). Ja tez przed wyborem biurka teraz, wiec z przyjemnoscia ogladam takie pokoje i sie inspiruje :)
    A Ikea jest w ogole w kwestii przechowywania rewelacyjna :).
    Pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you are just too fantastic.
    I really like what you've acquired here, really like what you are stating and the way in which you say it.
    You make it entertaining and you still take care of to keep it
    sensible. I cant wait to read far more from you. This is really a terrific website.



    Visit my website: Prosolution

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieodmiennie podoba mi się ten pokój. Za graficzne naklejki na ścianie, proste mebelki, konsekwencję w doborze kolorów - fajnie że syn zgodził się na takie monochromatyczne wnetrze, które jednak przecież wcale nie jest nudne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie. Też bym mogła mieć takie centrum dowodzenia. Widzę pod biurkiem pudełko z Pepco. Też mam takie, strasznie mi podpasowyał kolorystycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu rewelacyjne to centrum dowodzenia. Pewnie wszyscy koledzy zazdroszczą, ale co tu sie dziwić, skoro blogowe ciotki też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny!!! i ten motyw batmana! rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bosskie to centrum dowodzenia..w moich ukochanych kolorach...żółty w dodatkach sprawdza się znakomicie ;-) i jeszcze ta świetna tapeta Twojego pomysłu. Na szóstkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne to centrum:))) trojkaty, zolty kolorek Batman- wszystko gra- rewelacja kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Good blog post. I absolutely love this website. Continue the good
    work!

    Feel free to surf to my webpage; makeup tips website

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny pokoik :) świetne te batmanowe obrazki , no i oczywiście superowe miejsce pracy :)... Chciałam Cie też zapytać, tak przy okazji, jak synkowi siedzi się przy biurku na takim foteliku, bo tez zastanawiałam się nad jego kupnem dla córki, jednak mam wątpliwości co do odpowiedniej postawy dziecka, no i wygody. Byłabym Ci wdzieczna za opinię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Kochana na dłuższą metę dziecko nie da rady wysiedzieć na takim krześle, ergonomia musi być zachowana, krzesło powinno być z regulacją wysokości, pochylenia i odpowiednio wyprofilowane, dostosowane do wzrostu dziecka. U Nas jest ono rozwiązaniem tymczasowym, fajnie wygląda - fakt, jednak zdrowy kręgosłup i cała profilaktyka z nim związana jest ważniejsza niż trendy ;))) buziaczki

      Usuń
    2. Dzieki wielkie za Twoja opinię :) która oczywiście potwierdziła moje obawy w 100% :)

      Usuń
  18. Zerówkowicz z "normalnego" toku nauczania czy tak jak moja córa jako przymusowa 5-latka?? U nas bardzo zmienił się pokój dziecka ale bardziej ze względu na zamianę z liczby poj, na mnogą ;) Trzeba już szykować miejsce na nowego lokatora co bardzo zmieni codzienność naszej starszej córki więc na razie jeszcze nie zdecydowaliśmy się na biurko. Również z tego względu że u nas zerówka jest prawie przedłużeniem przedszkola.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny ten jego pokój i taki czysty ;) U mojej córki na biurku wiecznie wygląda jakby bomba pierdykła ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja mu również tej mobilizacji za rok życzę :)))) Z resztą, gdyby tak popatrzeć na to miejsce dowodzenia to chyba każdy pozbyłby się szybko wątpliwości, dlaczego zerówkowicz tak bardzo lubi się uczyć :))) Też bym lubiła ;)
    Przyjemnego tygodnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcale się nie dziwię Alankowi, ze uwielbia spędzać czas przy swoim biurku... Cudowny kacik, piękne dodatki, super!
    Pięknego i słonecznego tygodnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana super pokój! pamiętam jak ja lubiłam urządzać biurko :)))
    wieża eiffla w szklanej kuli :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny pokój a szczególnie trójkąty na ścianach :) zauroczona jestem poduszkami Muminków w koszu...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. To już naprawdę bardzo poważny pokój, jakże różny od pokoju mojego sześciolatka. Podziwiam konsekwencję z jaką go urządziłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknie ale Pan Pierdziolek wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest pięknie.Biurko moje ulubione i na pewno stanie u nas jak tylko przyjdzie pora )))

    OdpowiedzUsuń
  27. Miejsce do pracy - re-we-la-cja! :) Świetnie to wszystko dobrałaś - modnie, lekko i ze smakiem :)
    super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepieknie. Podoba mi sie taki styl!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*