SPLASH :)))

14:08 Marta 16 Comments Category : , , , ,


Ostatnio trafiłam na fajną stronkę MyBaze.com
znacie???
Jest platformą społecznościowo – handlową, która skupia unikalne produkty wykonane przez zdolnych polskich projektantów! 
przegladając ich oferty znowu przepadłam! ;D
żeby tylko ściany były "z gumy" - elastyczne i pomieściłyby wszystko, co mi się podoba
ulala zaszalałabym ostro z zakupami ;D

Ale mimo tego nie potrafiłam sobie odmówić dwóch rzeczy;)))
Wieszak z napisem  SPLASH 
metalowy, solidnie wykonany o fenomenalnej formie
od razu wpadł mi w oko!;)
Oprócz tego, że świetnie się prezentuję na tle białej ściany, jest bardzo funkcjonalny - ma aż 9 haczyków!

I jak Wam się podoba?
Przy okazji przedstawiam Wam kawałek mojego new M. :)



Przy okazji za torbę papierową DZIĘKUJĘ Olce z bloga Coś o literach 
w końcu ujrzała światło dzienne;)
Dzia Kochana;*


Jego twórcą, ale także wielu innych wieszaków z różnymi napisami i kolorami jest DECOLICIOUS.PL
 Dodam jeszcze, że projekty od decolicious.pl to linia niepowtarzalnych dodatków wyposażenia wnętrz tych mniejszych i tych większych.

Dla zainteresowanych podaję namiary;)))
Mój wieszak dostępny jest TUTAJ

Niebawem pokaże Wam, co jeszcze wpadło w moje rączki właśnie z MyBaze ;))

***
Kochani od soboty mieszkamy na swoim, powoli dochodzę ze wszystkim do ładu.
Z przygotowaniami do Świąt jestem daleko w polu, dziś jadę zakupić jakieś roślinki-kwiatuszki, żeby trochę ożywić mieszkanko; powyjmuję jakieś małe świąteczne akcenty i jutro wpadnę z życzeniami ;)

Buziaczki i wspaniałego dnia życzę
Image and video hosting by TinyPic

RELATED POSTS

16 komentarze

  1. świetny !
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie Martuś !!! nie mogę się doczekać całości :)) ściskam i życzę Ci Wspaniałych Świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ilonko, Tobie takze zycze wymarzonych Swiat :*

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ten kawałek twojego new M :)
    Wesołych Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wieszak i gratuluje , super nowina, że już na swoim :))
    Radosnych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowny, podziwialam juz dzisiaj:)))))
    Pieknych swiat dla Ciebie kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh i dlaczego tak mało?? Czuję się zawiedziona ;P
    Martulka Wesołych Świąt kochana i odpocznij,należy Ci się :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołego Jajka życzę :)
    i zapraszam na przeraźliwie słodkiego mazurka, na ostatnią chwilę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zakup :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Martuś! uwielbiam takie świeże, nowiutkie wnętrza:) wszystko wygląda pięknie. A torba pasuje idealnie:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Martuś jeszcze jedno pytanko: skąd ten dywanik w przedpokoju? Szukam i szukam czegoś w tym stylu do lazienki i znaleźć nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Oluś;)
      Kochana dywanik kupiłam w IKEA ;)

      Usuń
    2. No proszę:))) to mnie zdziwiłaś;)

      Usuń
  11. Ekstra ten wieszak!!!! genialny jest! dzięki za namiary!!!!Pozdrawiam! imienniczka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*