FILCOWA BROSZKA

16:42 Marta 10 Comments Category : , , , ,


Wygrana w candy zorganizowanym przez Iwonkę z bloga dekormaniaczka, była dla mnie baaardzo miłym zaskoczeniem, myślałam, że swój limit na wygrywanie już wykorzystałam, a tu proszę... taka  niespodzianka, szczęście po raz kolejny się do mnie uśmiechnęło;)))

 Ręcznie wykonane filcowe broszki, które Iwonka tworzy z ogromną pasją i w które
 wkłada całe swoje serce stały się także moją własnością ;)))))
Są wspaniałe, jedyne w swoim rodzaju!

Cieszę się ogromnie!
Dziękuję Kochana jeszcze raz!





Kochani w nowej zakładce my SH (my second hand) będę organizowała wyprzedaże i już teraz wystawiłam kilka rzeczy, zajrzyjcie, może akurat coś Wam przypadnie do gustu ;)



Ściskam
i do napisania

Image and video hosting by TinyPic

RELATED POSTS

10 komentarze

  1. Świetna wygrana, bardzo ładne są te broszki :))
    pozdrawiam

    http://retro-moderna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję;))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tak miłe słowa:)usmiecham sie do monitora lekko zawstydzona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ładna :) Nieco etno :))) Ja też taką chcę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;*
Thank you for your comment ;*